[דיון] הבכי, כוח או חולשה?

עכשיו במדריכים:

[מדריך] לבדוק כמה RAM נשאר לכם.

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג אשכול מספר 35703
אין לך הודעות חדשות |

CrAzY DuDeתאריך: 16.12.07 - שעה: 15:44:18
חבר מתאריך: 09.01.04 - שעה: 13:06:28
15,745 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35703, "[דיון] הבכי, כוח או חולשה?"


  

          

הרבה אנשים נוהגים לראות בבכי כמראה של חולשה, מראה של פחדנות ולפעמים גם מוקד משיכת תשומת לב.
יש כאלה שרואים בבכי את הכוח, את האומץ להראות את הרגשות האמיתיים ולא לפחד שיקראו להם "בכיינים".
ומה אתם חושבים על הבכי? כוח או חולשה?

אני רואה בבכי כוח, ולא חולשה.
בעיני, מי שמפחד לבכות בפומבי, הוא הפחדן כאן, הוא זה שמפחד להראות את מה שהוא מרגיש באמת ואת מה שהוא באמת.
עכשיו תורכם לומר את דעתכם. =)

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

תגובה מהירה
שמך
טקסט
  

נושאמחברתאריך הודעהמספר
    
בכי נובע מבלבול [ע"פ הפסיכולוגים של היום] (ל"ת) elya944 תאריך: 03.04.06 - שעה: 22:42:04 #1
בכי= מעולה נופר (אורח) תאריך: 13.07.07 - שעה: 18:29:19 #2
כוח shircherry תאריך: 14.07.07 - שעה: 12:43:41 #3
לא אוהבת לבכות.. אבל Bimba_69 תאריך: 15.07.07 - שעה: 20:22:21 #4
אני איתך ^^ (ל"ת) ~מורוש~ תאריך: 16.07.07 - שעה: 04:49:37 #5
זה תלוי.. Weird One תאריך: 16.07.07 - שעה: 23:13:47 #6
אמממ אני חושב ש.... elior תאריך: 17.07.07 - שעה: 08:14:05 #7
מ... עדידוש17 תאריך: 17.07.07 - שעה: 08:41:28 #8
מסכים איתך בכל מילה breslev2u תאריך: 29.07.07 - שעה: 15:39:30 #9
בכי בפומבי הוא חולשה.. יש עוד דרכים להראות עצב או כעס או.... (ל"ת) MetallicA תאריך: 30.07.07 - שעה: 18:32:18 #10
כשאישה בוכה היא מקבלת הכל, סוג של כוח, או חולשה..שונאת את זה (ל"ת) בובה_בסטייל תאריך: 15.08.07 - שעה: 22:28:34 #11
הבכי הוא לא החולשה אלה מה שגרם לו.. (ל"ת) haim baba תאריך: 31.08.07 - שעה: 00:47:12 #12
הבכי אכן משחרר yafaezra תאריך: 05.09.07 - שעה: 06:07:39 #13
אני חיב להסקים בכי הוא דבר משחרר אבל לא צריך לבכות כל הזמן (ל"ת) KedemX תאריך: 23.10.07 - שעה: 05:46:06 #14
לא הבנתי למה כל האמריקאים האלה מתכוונים.. (ל"ת) haim baba תאריך: 25.11.07 - שעה: 01:03:20 #15
הבכי ? הוא ה-כוח .. (ל"ת) רונה (אורח) תאריך: 26.11.07 - שעה: 20:52:04 #16
כוח לחלוטין.. מור.. (אורח) תאריך: 14.12.07 - שעה: 13:51:42 #17
בכי=כוח (ל"ת) ליאתי הקטנע תאריך: 13.01.08 - שעה: 22:14:24 #18
בכי הוא כוח גימלים (אורח) תאריך: 11.02.08 - שעה: 22:22:01 #19
אני לפעמים בוכה שאני עצוב אבל מכות וכזה תמיד אני בוכה מעצבים (ל"ת) x-Insert תאריך: 22.02.08 - שעה: 11:47:20 #20
שמישהו מחייך, או כועס או עצוב, זה נקרא להטבטות.. ככה גם הבכי (ל"ת) RastaBasta תאריך: 28.02.08 - שעה: 21:50:56 #21
זה מן שחרור של לחץ (ל"ת) איציק.ב. תאריך: 14.06.08 - שעה: 23:20:47 #22
לכל סוגי המפגרים למיניהם שכותבים שבכי זה חולשה במיוחד לבנים... למי אכפת בכלל (אורח) תאריך: 14.07.08 - שעה: 20:53:48 #23
בכי הוא כוח שיודעים לשלוט פה ולא לפקוד סתם ! רק סיבה טובה ! (ל"ת) RoMaN HaMeLeH תאריך: 20.07.08 - שעה: 10:30:26 #24

elya944תאריך: 03.04.06 - שעה: 22:42:04
חבר מתאריך: 02.04.06 - שעה: 12:34:16
53 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#35707, "בכי נובע מבלבול [ע"פ הפסיכולוגים של היום]..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


העולם יפה גם בלעדינו הבה נעשהו מדהים גם איתנו...

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

נופר (אורח)תאריך: 13.07.07 - שעה: 18:29:19

  
#43561, "בכי= מעולה"
בתגובה להודעה מספר 0


          

אני אישית אוהבת לבכות... חח כאילו אני לא בכיינית, אבל לפעמים כשיש הרגשה כזאת של מועקה על הלב או משהו שמציק לי- אם אני בוכה זה משתחרר.
סוג של דרך להתנקות...


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

shircherryתאריך: 14.07.07 - שעה: 12:43:41
חבר מתאריך: 14.01.07 - שעה: 16:52:15
679 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43568, "כוח"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

לא רק שזה מביע את הרגשות אלא זה גם עוזר להרגע ולמצוא עוד כוח להמשיך. לפעמים צריך לתת לדמעות ליפול כדי לקום חזרה על הרגליים.


"כשאומרים לך שאוהבים אותך בפעם הראשונה שאוהבים אותך אתה סולח לעצמך ומתחיל לחשוב על אהבה.
כשאומרים לך שאוהבים אותך אתה מתחיל לאהוב גם את עצמך"

פרוטס באסקט, פרק 17, יוקי מדבר עם קיסה.

http:

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

Bimba_69תאריך: 15.07.07 - שעה: 20:22:21
חבר מתאריך: 01.08.06 - שעה: 18:08:45
675 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43572, "לא אוהבת לבכות.. אבל"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

אחרי הבכי יש מן הרגשה טובה כזו...
של פריקת רגשות- כעס, עצב, עצבים..
ובעצם אחרי הבכי מקבלים כוח כי פורקים הכל..
אין מה להתבייש בלבכות, אך זה לא כלכך נעים להגיע למצב הזה..
ברור שעדיף יותר לשמוח ולחייך..
אבל לפעמים הבכי רק מועיל ומשחרר..


"..שני ישרים לא יפגשו מעולם..
בגלל זה אנחנו פוגשות ר-ק עקומיםםםם..." =]

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

~מורוש~תאריך: 16.07.07 - שעה: 04:49:37
חבר מתאריך: 15.12.06 - שעה: 11:15:30
3,655 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43579, "אני איתך ^^"
בתגובה להודעה מספר 4


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

Weird Oneתאריך: 16.07.07 - שעה: 23:13:47
חבר מתאריך: 26.04.07 - שעה: 21:58:53
82 הודעות.

ישנן כעת 1 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43591, "זה תלוי.."
בתגובה להודעה מספר 0


          

אני שונאת אנשים שבוכים בשביל שיתייחסו אליהם.
וגם אנשים שבוכים כל הזמן בגלל שטויות.
אני אומרת.. שאם בנאדם בוכה ולא בגלל אחת מהסיבות הנ"ל,
זה לא נורא.. כאילו.. אפשר להבין אותו, אבל לא לקרוא לו גיבור.
בנאדם שלא מסתיר את הרגשות שלו הוא לא אדם בעל כוח.
פשוט.. אפשר להעריך אותו על זה שלא אכפת לו מה יגידו.
אבל לא להגיד שיש לו כוח.

מצד שני, אני גם לא חושבת שבכי מראה על חולשה.
אין כזה דבר בכי של חולשה.
בכי בשביל צומי זה הכי מגעיל.
ואנשים בכיינים אני שונאת.
מעבר לזה.. בנאדם שקשה לו, אפשר להבין. או בנאדם שכואב לו.
אבל לא עדיף להתאפק כדי להראות חזק.
זה לא נורא אם בוכים מדי פעם וזה לא מראה על חולשה יותר מדי.
עד כאן דעתי בנושא.

לילה טוב לכולם..=)


one light, one mind,
flashing in the dark,
blinded by silence of a thousand broken hearts.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

eliorתאריך: 17.07.07 - שעה: 08:14:05
חבר מתאריך: 23.05.04 - שעה: 06:46:23
4,140 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43592, "אמממ אני חושב ש...."
בתגובה להודעה מספר 0


          

אני חושב שבכי זו דרך מצוייינת שברא לנו בורא עולם ישתבח שמו להתפרק...בפני כולם..אדם אשר יודע לבכות שצריך הוא אדם חזק..זה בכלל לא חולשה...אנו גם תמיד זועקים ובוכים לקב"ה יתברך...זה דבר טוב לבכות...אמנם יש כאלה שחושבים שבכי זה של ילדים קטנים..אני לא...אבל..עם כל מה שאמרתי אני חשוב שלא צריך לבכות יותר מדי...מי שבוכה יותר מדי הוא למעשה ילד קטן..צריך לבכות בטעם....כאילו לא לבכות על כל דבר.... בקיצור...

לבכות אבל במינון הנכון איך שאומרים


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

עדידוש17תאריך: 17.07.07 - שעה: 08:41:28
חבר מתאריך: 09.02.07 - שעה: 17:40:22
1,035 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43593, "מ..."
בתגובה להודעה מספר 0


          

מה שאמרת...יש בזה משו..
אני למשל..אחת שתמיד תמיד תמיד בוכה אין זה נהיה מין תחביב אצלי חח
אבל זה לא תמיד מכאב..
לפעמים אני בוכה גם מרוב אושר
אבל גם לפעמים מבלבול..פרידות לצערי..ומלא דברים.
אצלי זה גם מכוח וגם מחולשה..
נגיד..יש לי פעמים שאני הרבההה זמן לא בוכה וקשה לי..אז באלי כמה רגעים שאני פשוט לא מפסיקה לבכות ואח"כ זהו...פרקתי..
זה טוב לפעמים..אבל גם לפעמים מעצבן ומעיק..!


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

breslev2uתאריך: 29.07.07 - שעה: 15:39:30
חבר מתאריך: 12.07.07 - שעה: 08:02:58
229 הודעות.

ישנן כעת 31 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43726, "מסכים איתך בכל מילה"
בתגובה להודעה מספר 0


          

היה לי כמה מקרים בשנתים האחרונות שהיתי צריך לדבר סיפורים
קורעי לב חחח
הקהל תמיד סיים בוכה ...
פעם אחת שדיברתי על אנשים קרובים לי שהלכו היתי צריך לשתף במסגרת
פרויקט מיכאל מי שמכיר
ואני התחלתי לבכות וכולם אחרי...
ופעם שניה בהרצאה שעשיתי בועידה של כל מיני מפקחים ורכזים מהארץ והם בכו מהמילים שלי...
והיו עוד כמה פעמים אבל פחות חשובות


"ומצוה שעושים אותה הרבה בני אדם בשותפות, כל אחד נוטל שכר כאילו עשאה כולה לבדו..."



מפני מה מתו תלמידיו של ר' עקיבא? מפני שלא נהגו כבוד זה בזה (תלמוד בבלי)

http://i

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

להבתאריך: 30.07.07 - שעה: 18:32:18
חבר מתאריך: 21.01.05 - שעה: 11:37:33
7,536 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43748, "בכי בפומבי הוא חולשה.. יש עוד דרכים להראות עצב או כעס או......."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

בובה_בסטיילתאריך: 15.08.07 - שעה: 22:28:34
חבר מתאריך: 11.04.07 - שעה: 23:10:51
32 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43913, "כשאישה בוכה היא מקבלת הכל, סוג של כוח, או חולשה..שונאת את זה..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

haim babaתאריך: 31.08.07 - שעה: 00:47:12
חבר מתאריך: 28.02.07 - שעה: 00:08:03
731 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#43990, "הבכי הוא לא החולשה אלה מה שגרם לו....."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

yafaezraתאריך: 05.09.07 - שעה: 06:07:39
חבר מתאריך: 04.09.07 - שעה: 11:30:02
2 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44005, "הבכי אכן משחרר"
בתגובה להודעה מספר 0


          

הבכי  הוא דבר משחרר לפחות בעיני ,  
לאחרונה היה לי גוש חוסם בגרון,
 רציתי כ"כ   את האפשרות לבכות
ולא עלה בידי .
  
 במהלך השבוע היה ויכוח מסוים
שהתעורר במשפחתי ואז זה קרה לא
הפסקתי לבכות  במשך שעתיים אני שמחה
שהוצאתי את  הבכי ואני מודה
למשפחתתתכלתת  ססוףףnnarkisimm 
ססוףףבבינוניי  ססוףף


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

KedemXתאריך: 23.10.07 - שעה: 05:46:06
חבר מתאריך: 04.06.07 - שעה: 16:17:22
157 הודעות.

ישנן כעת 1 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44239, "אני חיב להסקים בכי הוא דבר משחרר אבל לא צריך לבכות כל הזמן..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

haim babaתאריך: 25.11.07 - שעה: 01:03:20
חבר מתאריך: 28.02.07 - שעה: 00:08:03
731 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44347, "לא הבנתי למה כל האמריקאים האלה מתכוונים....."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

רונה (אורח)תאריך: 26.11.07 - שעה: 20:52:04

  
#44356, "הבכי ? הוא ה-כוח .."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

מור.. (אורח)תאריך: 14.12.07 - שעה: 13:51:42

  
#44627, "כוח לחלוטין.."
בתגובה להודעה מספר 0


          

דווקא הבכי זה הדבר היחידי שמייחד את כולנו.. ברגעים של עצב גם הבן אדם הכי חזק מזיל דמעה.
בשבילי בכי זה פריקת לב..


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

ליאתי הקטנעתאריך: 13.01.08 - שעה: 22:14:24
חבר מתאריך: 08.01.08 - שעה: 21:25:27
176 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44715, "בכי=כוח"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          




***מזרחית+דיכאון=סם החיים***

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

גימלים (אורח)תאריך: 11.02.08 - שעה: 22:22:01

  
#44744, "בכי הוא כוח"
בתגובה להודעה מספר 0


          

אין ספק שבכי הוא כוח,
כמובן בכי בטאקט...לא כל מקום וכל זמן הוא המתאים לבכי..לרוב אחרי הבכי תגיע הרגשה טובה יותר של פורקן ואולי גם מסקנות...כוח נפשי שלרוב חשוב יותר מכוח פיזי.
יש הרבה אנשם שמפחדים לבכות..אולי כי זה מראה עבורם חולשה או פגיעה באגו...חבל!
אני אומרת תבכו (-:


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

ההורס659תאריך: 22.02.08 - שעה: 11:47:20
חבר מתאריך: 18.02.08 - שעה: 16:53:06
581 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44777, "אני לפעמים בוכה שאני עצוב אבל מכות וכזה תמיד אני בוכה מעצבים..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


בס"ד



וירוס חדש משוטט ברשת לפרטים לחץ כאן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3586732,00.html

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

RastaBastaתאריך: 28.02.08 - שעה: 21:50:56
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 01:51:22
411 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#44795, "שמישהו מחייך, או כועס או עצוב, זה נקרא להטבטות.. ככה גם הבכי..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

איציק.ב.תאריך: 14.06.08 - שעה: 23:20:47
חבר מתאריך: 30.05.04 - שעה: 13:44:35
13,736 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#45060, "זה מן שחרור של לחץ"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          





הפועל תל אביב מכבי חיפה

בן תמיד תישאר בליבי..!!

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

למי אכפת בכלל (אורח)תאריך: 14.07.08 - שעה: 20:53:48

  
#45072, "לכל סוגי המפגרים למיניהם שכותבים שבכי זה חולשה במיוחד לבנים......"
בתגובה להודעה מספר 0


          

אז ככה מי שחושב שזה לא בסדר לבכות(במיוחד בנים) אז אתם באמת מפגרים.זה מרגיע.זה בריא.זה משחרר. חוץ מזה כולם יודעים שבנות אוהבות בנים עם רגשות. לא שאני אומר שצריך להיות בכיינים אבל כן צריך לדעת שזה בסדר גמור לבכות.

ואני שוב חוזר. זה שזה בסדר לבכות אומר שגם לא צריך להיות בכיינים. תבכו כשצריך כשהעליבו אתכם, הרביצו לכם, או פגעו בכם אבל אל תבכו מדבר קטן כמו עבודה שקיבלה 85 כי זה לא כזה גרוע. לפחות לפי דעתי.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

RoMaN HaMeLeHתאריך: 20.07.08 - שעה: 10:30:26
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:50:53
26,338 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#45075, "בכי הוא כוח שיודעים לשלוט פה ולא לפקוד סתם ! רק סיבה טובה !..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


הצביעו לנו בתחרות אתרים Site2Wed
http://www.site2web.co.il/vote.php?S_Id=277

הצביעו לנו בתחרות אתרים Topr
http://www.topr.co.il/vote.php?id=2779

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג נושא #35703
תגובה מהירה
שמך
טקסט
  


הוסף למועדפים - קבע כאתר הבית

כל הזכויות שמורות ל- זבנג.נט © Zbeng@Zbeng.Net
ההשתתפות באתר מותנית בהסכמה להסכם השימוש.
השעה כעת: 02:14:53 - תאריך: 14.09.25



ספר טלפונים | ספר אנשים | אינדקס שירים