עכשיו בדיבורים:
סליחה אבל דיי ריק פה.... אז אחריי העדרות ממושכת ולא מרצוני קפצתי
יצא יפה. ניראה לי....סיגנון חדש שלי
הוסף למועדפים - קבע כאתר הבית כל הזכויות שמורות ל- זבנג.נט © Zbeng@Zbeng.Netההשתתפות באתר מותנית בהסכמה להסכם השימוש. השעה כעת: 05:17:04 - תאריך: 28.06.26