עכשיו בדיבורים:
שיר מקורי חדש שלי .. על אווירה טובה ותקופה טובה.."נושא עיניים"
~@הייתי M - O - R@~
תשקיע קצת יותר אחי!!
בברכה, מנהל פורום גרפיקה וחתימות! :]
אבל קודם דבר איתי בפרטי..
הוסף למועדפים - קבע כאתר הבית כל הזכויות שמורות ל- זבנג.נט © Zbeng@Zbeng.Netההשתתפות באתר מותנית בהסכמה להסכם השימוש. השעה כעת: 04:17:14 - תאריך: 28.06.26