|
|
#72060, "בוא נראה מי מרוויח צל"ש על תרומה לאתר (:"
נערך על-ידי עוז
|
תראו, זה הלוגו לשנה הקודמת בעצמאות שיצר עמרי:

כמו שאתם רואים ה- 57 לא כ"כ מתאים.. צריך לשנות אותם לשנה אחת קדימה..
מישהו יכול לעשות את זה עבור האתר ? תודה (:| " | אם תלך בלי מטרה,
רגע של חולשה יתפוס אותך בדרך חזרה
חברים יושיטו יד.
לא תמיד כדי לרמוס אותך,
לפעמים כדי לתפוס אותך,
לקבל אותך באהבה,
להשיב לך את התקווה... " - זאב נחמה.
ETHNIX.CO.IL |
|
|
|