אונס - יש לשמור על תרבות דיון...

עכשיו במדריכים:

שיחות חינם לכל יעדי החברות בישראל ובעולם.

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג אשכול מספר 40602
אין לך הודעות חדשות |

kifkefתאריך: 25.11.06 - שעה: 21:16:15
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40602, "אונס - יש לשמור על תרבות דיון"


  

          

הדיון בנוגע לאונס הוא רגיש מאוד, ואני אביא לכם כמה עובדות שימחישו לכם על מה אנחנו מדברים:

1.אחת מכל ארבע נערות נאנסו או הוטרדו מינית במהלך חייהן!
2. 27% ממקרי האונס נעשו על בנים! כן, גם בנים נאנסים ומוטרדים מינית!
3.אונס אינו פעולה מינית עקב חרמנות! אונס הוא אלימות ומתבצע על כל אחד או אחת, בצורה לא בריאה נפשית. כלומר שאנס שאונס נערה נער זקנה ערביה יהודי או כל אחד, עושה זאת כפעולה אלימה ממש כמו פגיעה פיזית כמו רצח או פציעה

אם כך, רציתי לשמוע על איך אתם מתמודדים עם עולם שבו יש אנסים שמסתובבים לפעמים חופשי? ויכולים לפגוע בי או בך?

כמו כן, רציתי לשאול איזה פיתרון לדעתכם אפשר להציע, או כיוון לקראת פיתרון, או נושא כללי שדרכו נגיע לפיתרון (נניח להגיד שזה משהו פסיכולוגי שצריך לטפל בו או משטרתי שצריך לאכוף, אלו נושאים כללים).



אשמח לשמוע את דעתכם=]
כמו כן מי שרוצה לספר סיפור אישי, הסיפור יתקבל בברכה... כמו כן אני מבקש לא לספר סיפור של אף אדם אחר ע"מ לשמור על כבודו


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

תגובה מהירה
שמך
טקסט
  

נושאמחברתאריך הודעהמספר
    
טוב דעתי..... אלעד תאריך: 25.11.06 - שעה: 21:20:49 #1
לדעתי פסיכודאלית תאריך: 26.11.06 - שעה: 04:42:17 #2
יותר טוב לנפש הבחורה לדווח במשטרה,למרות שהכל אינדיוידואלי (ל"ת) סמנתה תאריך: 26.11.06 - שעה: 15:52:52 #3
שיחה אצל פסיכולוג זה מצויין זה משחרר מעט עד כמה שאפשר (ל"ת) סמנתה תאריך: 26.11.06 - שעה: 15:53:21 #4
כפיר.. מורן (אורח) תאריך: 26.11.06 - שעה: 21:45:12 #5
היי גב' רוזנברג מורן. kifkef תאריך: 27.11.06 - שעה: 19:52:20 #6
מורן... אלעד תאריך: 29.11.06 - שעה: 21:54:22 #7
אני לא הבנתי אותך אלעד,איזו תרומה בדיוק (ל"ת) kifkef תאריך: 30.11.06 - שעה: 10:49:44 #8
אני לא הבנתי אותך אלעד,איזו תרומה בדיוק? (ל"ת) kifkef תאריך: 30.11.06 - שעה: 10:49:45 #9
הם צריכים טיפול פסיכאטרי..זה אנשים לא שפויים (ל"ת) החתול המסטול תאריך: 30.11.06 - שעה: 13:33:23 #10
. אלעד תאריך: 30.11.06 - שעה: 19:08:51 #11
להרוג את כולםםם (ל"ת) פסיכודאלית תאריך: 30.11.06 - שעה: 19:51:11 #12
אנס זה בן אדם חולה נפש (ל"ת) maxhaifa תאריך: 02.12.06 - שעה: 14:04:50 #13
לא צריך להרוג אותו אבל צריך להכניס אותו לכלא לכל החיים!! (ל"ת) maxhaifa תאריך: 02.12.06 - שעה: 14:05:21 #14
הדרך הכי טובה למנוע oj85 תאריך: 07.12.06 - שעה: 17:09:31 #15
תראו...אני מבינה את שתי הצדדים tehila תאריך: 08.12.06 - שעה: 01:40:12 #16
פשוט מאוד - אפילו לא צריך כלא , ואני לא מתכוון לעונש מוות >> DANIDIN תאריך: 15.12.06 - שעה: 14:33:47 #17
אנסים משתמשים בתירוץ של חולה נפש כדי לצאת בקלות מעונשים (ל"ת) הצייד תאריך: 27.12.06 - שעה: 17:08:45 #18
לדעתי להרוג, אונס זה רצח של הנשמה של הקורבן (ל"ת) הצייד תאריך: 27.12.06 - שעה: 17:09:38 #19
לדעתי F.B.I תאריך: 27.12.06 - שעה: 17:58:09 #20
טוב.. מורצוק תאריך: 27.12.06 - שעה: 18:51:14 #21
אני אוהב את הפיתרון שלך=] kifkef תאריך: 27.12.06 - שעה: 20:39:01 #22
כן (ל"ת) marad תאריך: 30.12.06 - שעה: 16:02:58 #23
טוב (ל"ת) marad תאריך: 30.12.06 - שעה: 16:03:32 #24
קצת הבהרות לענין האונס zsy תאריך: 06.01.07 - שעה: 10:25:44 #25
אהבתי=] לכן תמיד הפיתרוןש שחשבתי עליו kifkef תאריך: 06.01.07 - שעה: 13:50:00 #26
אממממממממממ shircherry תאריך: 21.01.07 - שעה: 16:32:43 #27
אונס - ממש מפחיד יהב תאריך: 22.01.07 - שעה: 07:36:02 #28
זה הדבר שאני הכי מפחדת ממנו בעולם (ל"ת) עדידוש17 תאריך: 09.02.07 - שעה: 21:14:20 #29
רז (פסיכודאלית) אמרה משהו נכון ואני מסכים איתה ctc12004 תאריך: 17.02.07 - שעה: 07:08:59 #30

אלעדתאריך: 25.11.06 - שעה: 21:20:49
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
7,794 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40604, "טוב דעתי....."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

תיראו אונס זה דבר מאד חמור אני חושב כי זאת פגיעה נפשית מאד עמוקה.
אבל אני שואל איפה הגבול בין אונס לבין "התרדה מינית"
תחשבו
אתם אנשים עם מעמד גבוהה מלאים בכסף
מנהלים חברת היי טק
באה אליכם אחת העובדות מתחילה איתכם
נישקתם אותה....
למחרת בבוקר היא באה אליכם וסוחטת לכם תצורה...
הולכת לאמנון לוי
ואתם נחשבים לחלאות.
מי הקורבן?!?!?!

יש לזה כל כך הרבה צדדים!
יש בחורות שבאמת ניפגעות ולא הולכות לדווח כי השוטרים יתחקרו אותן
ויש כאלה שסתם מפילות אנשים ביגלל שהם פגעו בהן....

ואני מכיר סיפורים.



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

רזתאריך: 26.11.06 - שעה: 04:42:17
חבר מתאריך: 04.08.06 - שעה: 12:02:20
3,584 הודעות.

ישנן כעת 1 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40608, "לדעתי"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

אין דבר יותר משפיל מזה....
זה שפל המדרגה
המקום הכי נמוך שאליו יכול להגיע בנאדם...

במקרים כאלה הייתי מוציאה חוק להוצאה להורג כי לאנשים כאלה אין זכות לחיים!


טרללה =]

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

סמנתהתאריך: 26.11.06 - שעה: 15:52:52
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40619, "יותר טוב לנפש הבחורה לדווח במשטרה,למרות שהכל אינדיוידואלי..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

סמנתהתאריך: 26.11.06 - שעה: 15:53:21
חבר מתאריך: 06.09.04 - שעה: 19:28:34
10,100 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40620, "שיחה אצל פסיכולוג זה מצויין זה משחרר מעט עד כמה שאפשר..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

מורן (אורח)תאריך: 26.11.06 - שעה: 21:45:12

  
#40628, "כפיר.."
בתגובה להודעה מספר 0


          

"הדיון בנוגע לאונס הוא רגיש מאוד"
נחמד לדעת שישנם בנים שמוכנים לגעת בנושא ולא נרתעים ממנו וגם טוב לדעת שזה באמת מעניין אותך..
לגבי השאלה איך אני מתמודדת?..בדיוק כמוך,אין ברירה החיים ממשיכים ואתה לא יכול לעצור ת'חיים שלך כי מסתובב אנס בחוץץ..גם אם את\ה תעבור\תעברי אונס או יקרה לך משהו בסגנון אף אחד לא באמת יעצור את החיים שלו כדי לשקוע איתך...אונס או הטרדה זה הדבר הכי נורא שיכול לקרות לבנאדם(אישה,גבר)..
אני חייה רגיל,אבל חשבתם מה מרגישות ברגעים אלה ממש הקורבנות של האנס בני סלע??..
לא מספיק שהבנאדם אנס אותן..עכשיו הן צריכות לחיות הפחד שהוא יכול לחזור כדי לנקום בהן או משו בסיגנון..
פשוט צריך להרוג את האנשים האלההההההההה!!..
מורן רוזנברג


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 27.11.06 - שעה: 19:52:20
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40634, "היי גב' רוזנברג מורן."
בתגובה להודעה מספר 5


  

          

חח סתם זה נשמע יותר רשמי עם השם משפחה קודם,
אני אתחיל כמובן בלהזמין אותך להצטרף לקהילה המדהימה שלנו ולגלות שללא מעט אנשים פה אכפת, לא נרתעים ורוצים ללמד וללמוד...
ההרשמה היא דרך - פשוט מאוד - כפתור ההרשמה בתפריט שנמצא מתחת ללוגו ולפרסומת למטה, זה אפילו מסומן באדום המילה "הרשמה"

ובנוגע לתגובה שלך...
אני חושב שאת טועה, אני חושב שההתמודדות שלך היא "כמו שלי" בצורה שונה, משום שנראה שלך הנושא מאוד מפריע ומשפיע על חיי היומיום שלך ועם כך אין סיבה שתחיי בטרור ובפחד,

האם יש צורך בשינוי בנושא מקרי האונס? האם יש צורך בפתרון מסויים לבעיה מסויימת? האם זו בעיה בכלל?

אני מזמין אותך, אם כן, לחפש פתרון - אני לא מתכוון לזה שאת תמציאי פיתרון, אלא לשאול ולחקור ולחפש פיתרונות שמיושמים או לא מיושמים ברחבי העולם ולשאול אנשים מה דעתם

ואפילו בעצמך לבצע את השינוי הזה, להצטרף לעמותה ולגייס אליה מתנדבים שמטפלת בעניין האונסים
אם אין, אולי אפילו להקים אגודה כזאת

מורן - נראה כאילו מפריע לך הפחד לחיות במקום שבו את מסתכנת יום-יום באונס

ואני אומר לך שיש לך את הכוח לשנות
את רק צריכה להזיז כמה עניינים.

אם תחליטי שזה מתאים לך, ואת חושבת בכיוון של לבצע שינוי שיגרום לך - ואולי לעוד מי-יודע-כמה אנשים להפסיק לחיות ברגש הטרור הזה אני מזמין אותך להגיב פה או לפנות אליי באופן פרטי אני בטוח שיש לי כמה כלים לספק לך שיממשו לך את הרצון העז שאת חשה כעת...

עד אז, שלך;)
כפיר.


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אלעדתאריך: 29.11.06 - שעה: 21:54:22
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
7,794 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40650, "מורן..."
בתגובה להודעה מספר 6


  

          

דיברת יפה ואני כמו כפיר גם מזמין אותך להירשם:)

לגבי ה "צריך להרוג"
אני לא מאמין בהרג אף אחד לא הכשיר מישהו אחר להרוג.
מבחינתי רצח הוא רצח לא משנה כמה הוא מוצדק!
יש אנסים שאפשר לשקם.....
לצערי אני חייתי עם נוער עבריין
ולצערי ישבתי בין רוצחים אנסים ונרקומנים בני 13-18
להרוג אותם?!
ממש לא!
הם יכולים לתרום הרבה יותר מימה שאת חושבת לחברה וכן גם לך בתור מורן
הרי את חלק מהחברה!.

מקווה שתביני לאן אני חותר
אלעד...



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 30.11.06 - שעה: 10:49:44
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40654, "אני לא הבנתי אותך אלעד,איזו תרומה בדיוק..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 30.11.06 - שעה: 10:49:45
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40655, "אני לא הבנתי אותך אלעד,איזו תרומה בדיוק?..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

החתול המסטולתאריך: 30.11.06 - שעה: 13:33:23
חבר מתאריך: 09.04.04 - שעה: 15:12:18
12,293 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40658, "הם צריכים טיפול פסיכאטרי..זה אנשים לא שפויים..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

אלעדתאריך: 30.11.06 - שעה: 19:08:51
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
7,794 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40663, "."
בתגובה להודעה מספר 10


  

          

כפיר קודם כל הם משתקמים
והצלת בן אדם
דבר שני הם מתגייסים
דבר שלישי הרבה מהמוסדות האלה יוזמים "תרומה לקהילה"



  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

רזתאריך: 30.11.06 - שעה: 19:51:11
חבר מתאריך: 04.08.06 - שעה: 12:02:20
3,584 הודעות.

ישנן כעת 1 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40664, "להרוג את כולםםם"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          


טרללה =]

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

maxhaifaתאריך: 02.12.06 - שעה: 14:04:50
חבר מתאריך: 10.08.06 - שעה: 01:51:23
438 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40683, "אנס זה בן אדם חולה נפש"
בתגובה להודעה מספר 0


          


שתי כלניות הלכו במדבר והם צמאות מאד.ואז הם רואות מעיין ,והמעיין
אומר להן שהן יכולות לשתות רק אם הן יביאו לו עלה כותרת! אז הכלנית הלבנה נתנה והאדומה לא נתנה,הלבנה שתתה והרגישה סבבה במשך 40 דקות...
אחרי 7 מעיינות שקרה בהם בדיוק אותו סיפור, לכלנית הלבנה ני

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

maxhaifaתאריך: 02.12.06 - שעה: 14:05:21
חבר מתאריך: 10.08.06 - שעה: 01:51:23
438 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40684, "לא צריך להרוג אותו אבל צריך להכניס אותו לכלא לכל החיים!!..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


שתי כלניות הלכו במדבר והם צמאות מאד.ואז הם רואות מעיין ,והמעיין
אומר להן שהן יכולות לשתות רק אם הן יביאו לו עלה כותרת! אז הכלנית הלבנה נתנה והאדומה לא נתנה,הלבנה שתתה והרגישה סבבה במשך 40 דקות...
אחרי 7 מעיינות שקרה בהם בדיוק אותו סיפור, לכלנית הלבנה ני

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

oj85תאריך: 07.12.06 - שעה: 17:09:31
חבר מתאריך: 03.12.06 - שעה: 22:14:01
34 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40721, "הדרך הכי טובה למנוע"
בתגובה להודעה מספר 0


          

היא פשוט להחמיר בענישה.. שאנשים ידעו שכשהם עושים מה שהם עושים יש לזה השלכות כבדות


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

tehilaתאריך: 08.12.06 - שעה: 01:40:12
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 22:18:54
5,033 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40722, "תראו...אני מבינה את שתי הצדדים..."
בתגובה להודעה מספר 15


          

גם את הצד שנאשם וגם את הקורבן..
ונכון שיקום של אנס או כל פושע יכול לעזור..כלא לא עוזר לאנשים..
כי כלא זה לא מקום לשקם פושע לא נותנים להם את הכלים הנכונים שיעזרו להם להתמודד עם החברה שבחוץ אלא רק מלמדים אותם איך להתנהג כראוי בתוך המוסד בו הם נמצאים ואח"כ הם לא יודעים איך להתמודד עם החברה בחוץ וזה בעיה...אומנם יש פושעים שהם באמת חולי נפש שאותם בלתי אפשרי לתקן..
לגבי אנסים ונאנסות אני עברתי הטרדה מינית..ובאמת שגם אם הבנאדם היה נענש זה לא עוזר..זה לא משנה את העובדה או גורם לאותו איש לשכוח את מה שקרה גם בעוד 20 שנה..העונש לא עושה כלום רק מונע את זה מלקרות למישהו אחר.. לגבי הקטע שגם בנות משחקות אותם ומפיללות בחורים תמימים..
התשובה והפתרון לזה..זה שבחורים לא צריכים לקפוץ על מישהי שנותנת..כי אין לדעת איזה כוונות יש לה..ודוגמא לחיים בחור שאני מכירה הכיר מישהי שנתנה אז הוא והיא ועוד 4 חב'רה שלו נסעו למקום מבודד והחב'רה שלו שכבו איתה..וידיד שלי היחידי שלא שכב..ותנחשו מה..שבוע אח"כ הם היו מאושמים באונס..וזה דופק ת'בנאדם לכל החיים...אז תחשבו טוב לפני שאתם קופצים למיטה עם סתם מישהי...גם בנות...


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

DANIDINתאריך: 15.12.06 - שעה: 14:33:47
חבר מתאריך: 26.09.06 - שעה: 05:14:06
2,637 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40756, "פשוט מאוד - אפילו לא צריך כלא , ואני לא מתכוון לעונש מוות >>..."
בתגובה להודעה מספר 0


          

אני יגיד לכם מה אני שמעתי שהיה פעם בגרוזיה ולעיתים עדיין.

העונשים שם היו באצבעות , מה הכוונה ?
גנבה = זרת
גנבה = זרת ימין
גנב סדרתי = אצבע
גנב סדרתי 2 = אצבע ימין
אונס = אגודל
אונס ברור = אגודל ימין
אנס סדרתי = יד
רצח = יד
רוצח סדרתי = שני ידיים

עכשיו סתם , תנסו לעשות כמה דברים בלי האגודלים שלכם....


עכשיו במדינה ואקטואליה:

WATCH AND CRY
http://www.zbeng.net/203-2945

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

הציידתאריך: 27.12.06 - שעה: 17:08:45
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
395 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40829, "אנסים משתמשים בתירוץ של חולה נפש כדי לצאת בקלות מעונשים..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


הצייד רעב

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

הציידתאריך: 27.12.06 - שעה: 17:09:38
חבר מתאריך: 02.12.04 - שעה: 10:13:20
395 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40830, "לדעתי להרוג, אונס זה רצח של הנשמה של הקורבן..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


הצייד רעב

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

Dj Royתאריך: 27.12.06 - שעה: 17:58:09
חבר מתאריך: 25.09.06 - שעה: 18:07:12
2,679 הודעות.

ישנן כעת 2 תמונות ציבוריות בגלרייה שלי
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40831, "לדעתי"
בתגובה להודעה מספר 19


          

צריך לעשים אותו אם אנשים לא אוהבים כל כך אנסים


בס"ד

חן בתיה (אחותי)זכרונה לברכה

טכנאי מחשבים
בברכה
מנהל ראשי זבנג.נט
רועי וולדפוגל

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

~מורוש~תאריך: 27.12.06 - שעה: 18:51:14
חבר מתאריך: 15.12.06 - שעה: 11:15:30
3,655 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40832, "טוב.."
בתגובה להודעה מספר 0


          

א-ו-נ-ס..
טוב לפי דעתי זאת מילה כל כך מורכבת...
מילה שמלווה בפחד...טראומה...בכתם לכול החיים...בהמון עצב..!
ולפי דעתי זה הדבר הכי משפיל שיכול לקרות לבנאדם...
אני לא מאחלת לאפחד..ומקווה שבאמת ימצאו פתרונות..
כי יש כול כך הרבה סוגים של אנסים..שאני חושבת ..
שכול אנס יש לו פיתרון אחר...!


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 27.12.06 - שעה: 20:39:01
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40833, "אני אוהב את הפיתרון שלך=]"
בתגובה להודעה מספר 21


  

          

"כל אנס יש לו פיתרון אחר"


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

maradתאריך: 30.12.06 - שעה: 16:02:58
חבר מתאריך: 02.12.06 - שעה: 15:46:39
32 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40847, "כן"
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

maradתאריך: 30.12.06 - שעה: 16:03:32
חבר מתאריך: 02.12.06 - שעה: 15:46:39
32 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40848, "טוב"
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

zsyתאריך: 06.01.07 - שעה: 10:25:44
חבר מתאריך: 25.11.06 - שעה: 10:32:40
61 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40908, "קצת הבהרות לענין האונס"
בתגובה להודעה מספר 0


          

אונס היא אחת הדרכים לקבל שליטה על בן הזוג - אם אני יכול לאנוס כי אז אני שולט על הגוף ועל הנשמה שלך....

זוהי גם הסיבה שרוב מקרה האונס - נעשים בן אנשים בעלי קרבה רבה - זוג חברים, זוגות נשואים או בני משפחה קרובים (בניגוד לדעה הרווחת שרוב מקרה האונס הם בן אנשים שאינם מכירים מקרוב).

לגבי ענישה - לכל מי שמתעניין קצת בנושא אני ממליצה מאוד לקרוא ספרים בנושא הפנולוגיה (פנולוגיה=תורת הענישה יש תחום כזה הנלמד במסגרת התחום לקרימינולוגיה)

ענישה איננה מרתיעה עבריינים!!! הראיה הטובה לכך היא שעוד בתקופה בה תלו כייסיים בלב בעיר באנגליה והיו אנשי העיר מתאספים לראות את הטכס - היו אחרים המכייסים אותם. הסיבה לכך שאין ענישה מרתיעה היא שלכל אחד מאיתנו ישנו מנגנון הגנה פסיכולוגי שאומר ש"לי זה לא יקרה".

רוצים עוד דוגמא?
רובנו יודעים שהסיכוי לתאונת דרכים עולה באם הנהג שתה - כמה מאיתנו חזרו במונית לאחר כוס בירה אחת????
הרי ברור שהתאונה לא תקרה בגלל זה !???

הענישה טובה רק כדי להרחיק את האנס מהחברה לתקופה מוגבלת ולחזק בנו - אלו שהפנימו את ערכי החברה - את הערכים הללו.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

kifkefתאריך: 06.01.07 - שעה: 13:50:00
חבר מתאריך: 14.06.03 - שעה: 05:38:43
17,718 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#40909, "אהבתי=] לכן תמיד הפיתרוןש שחשבתי עליו..."
בתגובה להודעה מספר 25


  

          

הוא שינוי ברמה החברתית, להפוך את הפשע ללא משתלם, וחסר תועלת,

להפוך את הפשע למשהו שהעולם לא צריך

ואם פושעים לא יצטרכו להיות פושעים (והם מרגישים כל אחד את הצורך שלו מהסיבו שלו)
זה ייפסק=]


בברכה, כפיר - משתמש בכיר ;)

- וזה ממששש לא באג ;)

האושר הוא דרך לא יעד

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

shircherryתאריך: 21.01.07 - שעה: 16:32:43
חבר מתאריך: 14.01.07 - שעה: 16:52:15
679 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#41163, "אממממממממממ"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

זה משהו במוח. לא הייתי מגדירה את זה בתור מחלת נפש... הייתי מגדירה את זה בתור חולניות (לא בטוחה שהסברתי את עצמי נכון). זה משהו פסיכולוגי. אבל לא משהו שאפשר לטפל בו ולמנוע אותו מראש.
לא נראה לי שאפשר לעצור את זה כי ברגע שהם התפקסו על מישהי/ו הם לא יעצרו.
זה מותיר חותם. זה כל העולם מתמוטט עליך. בדיכאון תמידי. פחדים. ביטחון עצמי שואף למינוס. והדרך להתמודד היא מסע. אני מסכימה. צריך עזרה מבחוץ, אבל רק כשמחליטים שצריכים עזרה.
המון קורבנות (משני המינים) לא רוצים ללכת למשטרה מבושה ומפחד. יש גם אלמנט של הפלאשבקים שזה ממש לעבור את האונס שוב. כי זה בסופו של דבר מקרה של she said<=>he said בנוסף לזה אל לנו לשכוח את הקטע הזה שאנשים פשוט מצדיקים את האנס ומאשימים את הקורבן (היא לבשה בגדים חושפניים, היא רצתה את זה, היא לא התנגדה מספיק וכו'). בגלל זה המון אנשים פשוט שומרים את זה לעצמם. וכמה שהסטטיסטיקות מעודכנות ומדויקות, יש עוד אנשים שפשוט לא התלוננו ובגלל זה הם לא נכללים בסטטיסטיקה.
אף אחד לא רוצה לעבור את זה. אף התנהגות, לבוש, מעשה או כל דבר אחר לא מזמין לא הטרדה מינית ולא אונס בפרט. בדיוק כשם שאף אחד לא מזמין רצח של עצמו.
תאמינו לי, צריך לחתוך להם את האשכים.... (לא הייתי בטוחה אם תתקבל מילה אחרת)...

מחבקת את כל הקורבנות


"כשאומרים לך שאוהבים אותך בפעם הראשונה שאוהבים אותך אתה סולח לעצמך ומתחיל לחשוב על אהבה.
כשאומרים לך שאוהבים אותך אתה מתחיל לאהוב גם את עצמך"

פרוטס באסקט, פרק 17, יוקי מדבר עם קיסה.

http:

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

יהבתאריך: 22.01.07 - שעה: 07:36:02
חבר מתאריך: 22.01.07 - שעה: 07:14:07
3 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#41177, "אונס - ממש מפחיד"
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

בס"ד
לדעתי קודם כל בימינו ילדות ממש קטנות מתלבשות כמו נערות גדולות, אזי צריך לדאוג ללבוד קצת יותר הולם גם שלהן וגם של נערות גדולות יותר, כל אחת מנסה להראות כמה שהיא יפה ומושכת יותר מאחרות.
כמו כן, לדאוג תמיד להיות בליווי של עוד חברה או שתיים ולא להסתובב לבד כי גם כאלה שמתלבשות בצניעות יכולות ליפול ולהפגע.


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

עדידוש17תאריך: 09.02.07 - שעה: 21:14:20
חבר מתאריך: 09.02.07 - שעה: 17:40:22
1,035 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#41422, "זה הדבר שאני הכי מפחדת ממנו בעולם..."
בתגובה להודעה מספר 0


          


  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

ctc12004תאריך: 17.02.07 - שעה: 07:08:59
חבר מתאריך: 21.01.07 - שעה: 15:37:50
949 הודעות.
שליחת הודעה פרטית צפה בפרופיל משתמש הוסף לרשימת החברים
#41556, "רז (פסיכודאלית) אמרה משהו נכון ואני מסכים איתה..."
בתגובה להודעה מספר 0


  

          

צריך להוציא חוק נגד זה ז"א יש חוקים זגד זה אבל צריך חוקים שמאשרים הוצאה להורג אבל המקרה היחד שהוציאו מישהו להורג במדינה שלנו היה במשפט אייכמן שבטוח שאתם מכירים את הנושא זה היה שבן גורין היה ראש הממשלה
מאז הוצאה להורג להיתה עוד פעם


מנהל פורטל נוער4נוער CO.IL

noar4noar.co.il

noar4noar@walla.co.il

דרכים ליצור איתי קשר

איי סי קיו 237144092

אייסי קיו נוסף 489153671

מסנ' ctc12004@nana.co.il

פלאפון 057-2430976

  

כתיבת תגובה להודעה כתיבת תגובה עם ציטוט אל ראש ההודעה התרע על הודעה זו

לובי הדרך לאושר - התפתחות אישית - קואוצ'ינג נושא #40602
תגובה מהירה
שמך
טקסט
  


הוסף למועדפים - קבע כאתר הבית

כל הזכויות שמורות ל- זבנג.נט © Zbeng@Zbeng.Net
ההשתתפות באתר מותנית בהסכמה להסכם השימוש.
השעה כעת: 14:44:34 - תאריך: 15.09.25



ספר טלפונים | ספר אנשים | אינדקס שירים